Балалар шаршағаны туралы жиі шағымданады және осыдан барып музыкалық материалды игеруде қиындықтарға тап болады. Бұл шағымдар
шешуді қажет ететін мәселенің белгісі болып табылады.
Мидың өзі жүктелген міндетті орындай алмайды, оң нәтиженің өзін-өзі бағалаудың қолайсыздыққа алып келеді. Ең алдымен баланың музыкалық сәтсіздіктерінің себептерін анықтап, содан кейін ғана көмектесуге тырысу керек.
Баланың музыкалық аспапта ойнауды үйренгісі келмеуіне байланысты мәселелерді болдырмау үшін бірқатар ережелерді сақтау қажет:
- Мектептен кейін балаларға демалуға уақыт қажет.
- Төменгі сынып оқушылары үшін түнгі ұйқы 10-10,5 сағаттан кем болмауы керек, ұйықтауға сағат 22:00-ден кеш жатпауы және «түнде» сабақ оқымауы немесе музыкалық аспапта ойнамауы керек.
- Бала аспапта ойнауды үйренетін бөлме жарық, желдетілген болуы тиіс.
Орындық ыңғайлы (дұрыс отыру), баланың бойына сәйкес келуі керек.
Осы шарттардың сақталуы оның үлгерімі мен денсаулығына айтарлықтай әсер етеді.
- Ой еңбектері мен физикалық жаттығуларды ауыстырып тұру шаршаудан көмектеседі.
- Балаға шамадан тыс жоғары талаптар қоюдың қажеті жоқ. Музыкамен айналысып жүріп жоғары жетістіктерге жете алмағаны үшін баланы жазғырмаңыз, өйткені одан бала одан әрі жасқаншақ, уайымшыл болып
- Аспапта ойнау уақытын белгілеңіз. Аспапта бір рет көп уақыт ойнағаннан гөрі аз-аздан, бірақ жиі ойнаған дұрыс.
Баланың шаршауын азайту бойынша ең маңызды кеңес – сүйіспеншілік таныту, қамқорлық көрсету және назар аудару. Музыка мектебінің балалары
ерекше балалар, олар бірден екі мектепте оқиды, бұл балаға екі есе жүк түсіреді. Балаңызды құшақтаңыз, қолынан ұстап, басынан сипаңыз, бауырыңызға басыңыз, сізге оның музыкадағы жетістігінен гөрі өзінің қымбат екенін білдіріңіз, нәтижесінде балаңыз көп ұзамай тамаша жетістіктер көрсете бастайды.